تماس با ما

آدرس ایمیل ما

sjk.news@gmail.com ...................................... ما را از نظرات خود آگاه سازيد . اخبار و اتفاقات اطراف خود را برای ما بفرستید. خود را خبرنگار سازمان جوانان کمونیست بدانید ایمیل کسانی را که مایل هستند برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم ......................................................................... اس. جی.کی نیوز در قبال صحت و سقم اخباری جزآنچه گزارشگران اس.جی.کی تهیه کرده اند،هیچ مسئولیتی ندارد و تنها به نقل این اخبار از رسانه‌های متفاوت میپردازد.## در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که میدانید مایل هستند، برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم

Tuesday 2 October 2007

سه شنبه 10/07/1386

زندانی سیاسی آزاد باید گردد
١٠ اکتبر (١٨ مهر)، علیه اعدام بپا خیزیم!
زنده باد آزادی و برابری
لطفا" ما را از نظرات خود آگاه سازيد . ايميل ارتباط با ما در انتهاي خبرنامه موجود مي‌باشد

عناوین اخبارسه شنبه:
شکایت مدیران مسئول نشریات دانشجویی پلی تکنیک از عاملین جعل این نشریات
وضع دانشجویان دستگیر شده امیرکبیر در دست بررسی
١٢٠٠٠ کارگر کشت و صنعت کارون شوشتر تهدید به اعتصاب کردند
پیام به کارگران و مردم شهرهای خوزستان
آزادي دختر محکوم به مرگ پس از 18 سال زندان
نهمیــن کنفرانس سالانه شهری حزب کمونیست کارگری ایران واحد برمن با موفقیت برگزار گردید
کوشنر: وضع موجود در ایران خطرناک است

............................................................................



شکایت مدیران مسئول نشریات دانشجویی پلی تکنیک از عاملین جعل این نشریات
مدیران مسئول نشریات دانشجویی جعل شده، به منظور پیگرد عامل جعل این نشریات و انتشار مطالب موهن از طریق آن ها به دادسرای عمومی شکایت کردند.در اردیبهشت ماه سال جاری فرد یا افرادی با جعل لوگوی 4 نشریه سحر، ریوار، سرخط و آتیه مطالب موهنی را نسبت به مقدسات اسلامی در آن ها درج کرده و به صورت مخفیانه در دانشگاه امیرکبیر پخش نمودند. همین مسئله موجب التهاب چند هفته ای فضای دانشگاه امیرکبیر شد.مدیران مسئول این نشریات از همان ابتدا به جعلی بودن نشریات تاکید کردند. اما نهادهایی چون بسیج دانشگاه امیرکبیر، روزنامه کیهان و... اصرار بر انتساب این نشریات به مدیران مسئول آن داشته و خواستار برخورد شدید مسئولین با این دانشجویان شده بودند.در پی این مسئله و تنها 3 روز بعد از برپایی این غایله در دانشگاه امیرکبیر احمد قصابان، مدیر مسئول نشریه دانشجویی سحر، که قصد داشت شکایت خود و سه مدیرمسئول دیگر این نشریات را مبنی بر پیگیری عامل جعل نشریات و همچنین بسیجیان دانشگاه امیرکبیر و روزنامه کیهان که با گناهکار جلوه دادن این دانشجویان به نشر اکاذیب پرداخته بودند، تحویل قوه قضاییه دهد توسط نیروهای امنیتی ربوده و بازداشت شد.پس از بازداشت احمد قصابان 3 مدیرمسئول دیگر قصد داشتند شکایات خود را در این زمینه شخصا به قوه قضاییه تقدیم کنند که یک هفته پس از دستگیری احمد قصابان آن ها نیز بازداشت و روانه بند امنیتی 209 زندان اوین شدند. از مردادماه، زمان آزادی 5 دانشجوی در بند دانشگاه امیرکبیر، نیز به سبب سکونت دانشجویان آزاد شده در شهرستان این امکان که دانشجویان بتوانند شکایت خود را ثبت کنند وجود نداشت.با شروع سال تحصیلی و حضور این دانشجویان در دانشگاه، مجید شیخ پور، پویان محمودیان و مقداد خلیل پور، مدیران مسئول نشریات دانشجویی سرخط، ریوار و آتیه، بالاخره بعد از گذشت 5 ماه موفق شدند شکایت خود را در خصوص جعل لوگوی نشریاتشان به دادسرای عمومی استان تهران تحویل دهند. مدیران مسئول نشریات جعل شده در این شکایت از قوه قضاییه خواسته اند به شناسایی و مجازات عامل یا عاملین اصلی جعل این نشریات بپردازد. در پی شکایت مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و معرفی چند مظنون در این زمینه، دادگاه از آگاهی تهران بزرگ درخواست کرد تحقیقات خود در این زمینه به منظور شناسایی و احضار مظنونین آغاز نماید.
خبرنامه امیرکبیر
وضع دانشجویان دستگیر شده امیرکبیر در دست بررسی
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت تا چند روز آینده نتایج بررسی وضع دانشجویان دستگیر شده دانشگاه امیر کبیر به رئیس قوه قضائیه ارائه می شود. علیرضا آوایی افزود: ادعای دانشجویان مبنی بر توجه نکردن به حقوق شهروندی آنان و همچنین قرارهای صادر شده تحقیق و بررسی خواهد شد. وی گفت ادعای این دانشجویان در خصوص نقض حقوق شهروندی با صحبت و ملاقات با سه تن از آنان در زندان و دیدار با خانواده آنها و وکیلشان،‌ همچنین صحبت با زندانبان ها و اعزام تیمی از حقوق شهروندی به زندان ‌بررسی شد. آوایی با بیان اینکه در این خصوص هم ادعا و هم انکار وجود دارد افزود در حال جمع بندی این گزارش ها هستیم. رئیس کل دادگستری استان تهران گفت در بخش صدور قرارهای تامین نیز پس از صحبت با قاضی و مطالعه پرونده نظر خود را خواهم داد.
١٢٠٠٠ کارگر کشت و صنعت کارون شوشتر تهدید به اعتصاب کردند
بنا به خبر رسیده به حزب کمونیست کارگری، ١٢٠٠٠ کارگر شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در اعتراض به عدم پرداخت حقوق های خود تهدید کرده اند در صورتیکه تا روز چهارشنبه ١١ مهرماه دستمزدهای آنها پرداخت نشود، دست به اعتصاب خواهند زد.
کارگران حقوق ماههای مرداد و شهریور را طلبکارند و بدین منظور در روزهای اخیر بطور مرتب به کارگزینی، حسابداری و دفتر مرکزی شرکت مراجعه کرده اند ولی تا کنون نتیجه ای نگرفته اند. امروز ٩ مهرماه جمعی از فعالین کارگری از قسمت های مختلف شرکت منجمله قسمت کارخانه و تجهیزات مکانیکی به دفتر شرکت مراجعه کرده و به مسئولین اعلام کردند که بیش از این تحمل نخواهند کرد و در صورتیکه تا پایان روز چهارشنبه یازدهم مهرماه دستمزد های معوقه پرداخت نشود دست به اعتصاب گسترده خواهند زد.
مدیریت شرکت برای کاهش فشار کارگران و سر دواندن آنها شایعه کرده است که برای آوردن پول به تهران رفته است اما کارگران مدتها است این ترفندها را میشناسند و فریب آنرا نمیخورند. عدم پرداخت دستمزدهای ناچیز کارگران و بالا کشیدن آن توسط کارفرما و مدیران، شرایط زندگی خانواده های کارگری را بیش از پیش غیرقابل تحمل کرده است. اعتصاب و اعتراض در مقابل این شرایط تنها راهی است که مقابل کارگر قرار میگیرد.
تهدید به اعتصاب از سوی ١٢٠٠٠ کارگر شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر در شرایطی که بیش از ٤٠٠٠ کارگر نیشکر هفت تپه در اعتصاب و اعتراض به سر میبرند، و در شرایطی که ٢٣٠ کارگر کاغذسازی شوشتر نیز برای بازگشت به کار و دریافت شش ماه دستمزد معوقه و دیگر خواستهای خود در حال اعتراض هستند، از هرنظر حائز اهمیت است. حزب کمونیست کارگری از خواستهای بحق کارگران حمایت میکند و بر ضرورت اتحاد هرچه مستحکم تر و همبستگی هرچه گسترده تر تاکید میکند. حزب بویژه از مردم زحمتکش و آزادیخواه در شوشتر و شهرهای اطراف میخواهد که بهرطریق ممکن از مبارزه کارگران قاطعانه حمایت کنند و آنها را در مقابل مدیریت و کارفرما و در مقابل دولت و ادارات و نیروهای سرکوبش تنها نگذارند.
زنده باد اتحاد و همبستگی
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
٩ شهریور ١٣٨٦، ١ اکتبر ٢٠٠٧

روزنه
پیام به کارگران و مردم شهرهای خوزستان
با تمام قوا از کارگران اعتصابی هفت تپه حمایت کنید

هزاران کارگر نیشکر هفت تپه برای احقاق ساده ترین خواست خود، یعنی پرداخت فوری دستمزدی که تازه اگر سر وقت پرداخت میشد کفاف یک هفته مخارج زندگی را هم نمیداد، دست به اعتصاب و تجمعات اعتراضی زده اند. در شش ماه گذشته بارها و بارها اعتصاب و تجمع کرده اند اما همچنان حق و حقوقشان لگدمال میشود و مقامات و نیروهای سرکوب حکومت نیز آنها را تهدید میکنند، فعالین شان را دستگیر میکنند و کارگران را مورد ضرب و شتم قرار میدهند. برای همه چیز پول دارند، پولی که از گرده کارگران بیرون کشیده اند، اما این کارگران و مردم زحمتکشند که از همه چیز محرومند. حتی دستمزد ناچیز آنها را بالا میکشند و اعتراض کارگر را با باتوم و زندان میدهند.
نباید بگذاریم این چنین با هزاران کارگر حق طلبی که حقشان را از استثمارگران میخواهند رفتار شود. نباید اجازه دهیم نیروهای سرکوب رژیم دست روی کارگران بلند کنند. نباید اجازه دهیم برق خانه کارگران را قطع کنند. همه ما وظیفه داریم با تمام قوا از کارگران اعتصابی حمایت کنیم و به هرشکل که میتوانیم در کنار آنها قرار گیریم و جبهه قدرتمندی را درمقابل مشتی دزد و مشتی سرکوبگر ایجاد کنیم. میتوانیم و باید به یاری رفقای کارگرمان بلند شویم تا تمام خواستهایشان، از گرفتن خانه های سازمانی تا طرح طبقه بندی مشاغل، از دستمزد و مزایای پرداخت نشده تا اخراج مدیریت، از بیمه و تامین شغلی تا آزادی بیان و اعتصاب، متحقق شود. اگر متحد و یکپارچه از کارگران حمایت کنیم نه کارفرما و مدیریت و نه امام جمعه و فرماندار، نه سپاه و بسیج و نه سایر نیروهای انتظامی کاری از دستشان ساخته نخواهد بود. آنها را فراری میدهیم، وادارشان میکنیم در صفحه تلویزیون ظاهر شوند و به التماس بیفتند. کارگران کاغذسازی همچنان در اعتراض به سر میبرند، ١٢٠٠٠ کارگر کشت و صنعت تهدید به اعتصاب کرده اند، صدها هزار کارگر دیگر خواستهای مشابهی دارند. اگر متحد و یکپارچه به میدان آئیم میتوانیم عقبشان برانیم و خواستهای بحق خود را از حلقومشان بیرون بکشیم.
عزم و اراده کارگران نیشکر هفت تپه در مبارزه برای خواستهای خود ستودنی است. کارگران علیرغم همه تهدیدات و اذیت و آزارها، و علیرغم شرایط بسیار دشوار اقتصادی، آنها عزم جزم کرده اند که به اعتراض خود ادامه دهند. وقت آن است که همراه با کارگران نیشکر هفت تپه، کاغذسازی و کشت و صنعت کارون بلند شویم و صدای اعتراضمان را بلندتر کنیم. همبستگی مان را تقویت کنیم، همکاران مان را تنها نگذاریم. از کارگر و دانشجو، معلم و پرستار، کارمند و کارگر بیکار، و همه خانواده ها باید خود را در کنار کارگران نیشکر هفت تپه و کشت و صنعت و کاغذسازی قرار دهیم و صف قدرتمندی را در مقابل استثمارکنندگان، سرکوبگران، شکنجه گران، تحمیق کنندگان، مفتخوران و همه آنها که این زندگی جهنمی را بر ما تحمیل کرده اند، شکل بدهیم.
کارگران، دانشجویان، معلمان، مردم آزادیخواه در سراسر کشور
وقت حمایت قاطع و گسترده از اعتصابات و مبارزات کارگران فرارسیده است. هیچ مبارزه ای را تنها نگذارید. هرجا هستید همبستگی تان را با کارگران اعتصابی در هفت تپه و شوش و در هرجای دیگر با صدای بلند اعلام کنید. این مبارزات تنها با همبستگی و اتحاد میتواند گسترده تر و قدرتمندتر شود و بساط چپاولگران را در هم بپیچد. وقت آن فرارسیده است که اجازه ندهیم با ما اینگونه رفتار کنند. میتوانیم ورق را برگردانیم و بساطشان را در هم بپیچیم.
حزب ما، حزب کمونیست کارگری با تمام قوا در کنار شما است. این حزب شما است. این ابزار اتحاد و مبارزه شما است. به آن ملحق شوید. حزبتان را تقویت کنید. برای رسیدن به آزادی، برای رهائی از جهنم سرمایه داری و جهنم نظام اسلامی، به حزب خود بپیوندید.
اصغر کریمی
رئیس هیئت دبیران حزب کمونیست کارگری ایران
٩ مهرماه ١٣٨٦

روزنه
آزادي دختر محکوم به مرگ پس از 18 سال زندان
صغري از 13 سالگي به جرم قتل در زندان به سر مي برد
گروه حوادث؛ دختر 31ساله يي که از 13سالگي به اتهام قتل عمدي در زندان به سر مي برد پس از گذشت 18 سال آزاد شد.
به گزارش خبرنگار ما اين دختر که صغري نام دارد در حالي پس از گذشت 18 سال نامه آزادي خود را دريافت کرد که در طول اين مدت به قصاص محکوم شده و حتي يک بار براي اجراي حکم به پاي چوبه دار منتقل شده بود.
سرگذشت صغري
صغري در خانواده يي روستايي در فومن متولد شد و هنگامي که فقط 9 سال داشت براي انجام کارهاي منزل و کارگري به خانواده يي در رشت تحويل داده شد. اين دختر چهار سال تمام با سختي در اين خانه کار کرد تا اينکه زماني که به 13 سالگي رسيد مسير زندگي اش دگرگون شد. در سال 68 پسر 8ساله خانواده يي که صغري براي آنها کار مي کرد به طرز مشکوکي به قتل رسيد و کارآگاهان وقت جنايي رشت با انجام تحقيقات دختر کارگر را تنها مظنون اين جنايت تشخيص دادند و او را بازداشت کردند. صغري در جريان بازجويي ها به قتل پسر 8 ساله اعتراف کرد اما هر بار که براي تحقيقات بيشتر از سوي قاضي پرونده و کارآگاهان مورد پرس وجو قرار مي گرفت اظهارات ضدونقيضي را درخصوص نحوه قتل مطرح مي کرد و همين امر سبب شد شبهاتي درخصوص گناهکار بودن اين دختر 13ساله به وجود بيايد. در نهايت صغري تحت محاکمه قرار گرفت و دلايل و اسناد موجود در پرونده سبب شد قاضي دادگاه اين دختر را مجرم و مستحق قصاص تشخيص دهد. پس از صدور حکم اعدام براي صغري پرونده او براي اظهارنظر نهايي به ديوان عالي کشور ارجاع شد.
قضات ديوان در سال 71 - يک سال پيش از آنکه ايران عضو کنوانسيون حقوق کودک شود- به بازخواني پرونده دختر جوان که در آن زمان به سن 18سالگي رسيده بود، پرداختند و راي صادره در مورد او را قانوني تشخيص دادند. با حک شدن مهر تاييد بر حکم قصاص صغري پرونده بار ديگر براي اجراي حکم به جريان افتاد و دختر جوان در شرايطي روزها را پشت ميله هاي زندان سپري مي کرد که هر لحظه امکان داشت مسوولان زندان وي را براي مجازات فرابخوانند.
دختر جوان سه سال ديگر را با وحشت اعدام پشت سر گذاشت و سرانجام هنگامي که 21 سالگي را تجربه مي کرد زمان اجراي حکم فرا رسيد. صغري در سحرگاه يکي از روزهاي اواسط سال 76 به محوطه زندان رشت انتقال يافت تا پاي چوبه دار برود.
هنگامي که تمامي مقدمات براي پايان دادن به زندگي اين دختر سياه بخت فراهم شده بود، اولياي دم پسربچه 8 ساله نتوانستند ناظر صحنه اعدام صغري باشند و از مسوولان اجراي حکم خواستند قصاص دختر جوان را براي سه ماه به تعويق بيندازند تا در اين مدت درباره سرنوشت اين محکوم به مرگ بيشتر فکر کنند. به اين ترتيب صغري جاني دوباره يافت و در حالي که به شدت شوکه شده بود به بند زنان زندان بازگشت. او که مي دانست تا پايان عمرش سه ماه بيشتر فرصت ندارد، اين مدت را نيز در وحشت و اضطراب گذراند اما با پايان يافتن مهلت سه ماهه صغري اولياي دم براي پيگيري پرونده و اجراي حکم، ديگر به دادگستري رشت مراجعه نکردند. رها کردن پرونده از سوي اولياي دم کودک
8 ساله سبب شد صغري از آن پس بلاتکليف در زندان بماند تا اينکه اسفندماه سال گذشته نسرين ستوده وکالت او را برعهده گرفت و تلاشش را براي آزادي اين دختر آغاز کرد. وکيل صغري با پيگيري هاي خود از مقامات دستگاه قضايي خواست پرونده دختر جوان بار ديگر به جريان بيفتد تا تکليف صغري مشخص شود.
در نهايت قاضي تيموري رئيس شعبه 105 دادگستري رشت مسوول رسيدگي مجدد به اين ماجرا شد و با بازخواني پرونده سرانجام طي حکمي اعلام کرد دختر جوان مي تواند با سپردن وثيقه 60 ميليون توماني آزاد شود. با صدور اين حکم صغري چند روز پيش بعد از گذشت 18 سال از زندان آزاد شد.
نسرين ستوده - وکيل صغري- درخصوص به جريان افتادن مجدد پرونده اين دختر و آزادي وي گفت؛ اسفندماه سال گذشته دادگستري رشت با ارجاع پرونده به قاضي ذي ربط تقاضاي اجراي قانون نسبت به اين موضوع را کرده بود. با ارجاع پرونده به قاضي و ملاحظه پرونده قاضي مربوطه طبق بخشنامه صادره از رئيس قوه قضائيه با آزادي صغري به شرط سپردن وثيقه موافقت کرد. اين اقدام قانوني و پسنديده قاضي نشان از اراده يي جدي براي رعايت حقوق کودکاني دارد که در زمان ارتکاب جرم کمتر از 18 سال دارند. ستوده افزود؛ هرچند از سيستم قضايي ايران انتظار مي رفت با انديشيدن تدابيري، از بلاتکليفي صغري طي 18 سال گذشته جلوگيري به عمل آورد اما توجه دستگاه قضايي به موضوعي که طي چند ماه گذشته مورد پيگيري بوده در جاي خود قابل تحسين است. معهذا سوالي ذهن را آزار مي دهد و آن اينکه در زندان هاي سراسر ايران چند زنداني با شرايط صغري به حيات پردرد و رنج خود ادامه مي دهند؟ وي در پايان پيشنهاد کرد؛ در صورت امکان زندان هاي کشور مورد بازبيني قرار گيرد تا اگر کودکي در پشت ميله هاي زندان وجود دارد، شرايط آزادي اش فراهم شود.
اعتماد
آخرين خبر از بازداشت شدگان موسوم به اراذل و اوباش
میثم لطفی از بازداشت شدگان طرح موسوم به امنیت اجتماعی( برخورد با اراذل و اوباش) از حدود یک ماه و نیم پیش به زندان اوین انتقال یافته و در سلول انفرادی به سر می برد.خانواده لطفی با اعلام این مطلب می گویند:" پس از اینکه میثم به مدت 3 ماه در سوله کهریزک زندانی بود، او را به همراه سایر بازداشت شدگان به زندان اوین انتقال دادند." با این حال به نظر می رسد، میثم لطفی به همراه هانی خواندار که هر دو زیر حکم اعدام هستند، تنها کسانی باشند که در سلول انفرادی نگهداری می شوند.پیش تر حدود 30 تن از این افراد به اندرزگاه های 7 و 8 زندان اوین انتقال یافته اند.همچنین مادر میثم لطفی با تکذیب خبر بازداشت خود می گوید که " دادگاه انقلاب وی را احضار کرده است ، اما تاکنون فرصت حضور در دادگاه را نیافته است."وی که به دلیل پیگیری وضعیت فرزندش چندین بار در دادگاه انقلاب تحت بازجویی قرار گرفته اضافه می کند،:" مسئولین دادگاه تهدید کرده اند که در صورت عدم حضور، من را بازداشت خواهند کرد."گفتنی است اغلب زندانیان انتقال یافته به بندهای عمومی، از کشته شدن حداقل 10 تن از بازداشت شدگان در سوله کهریزک خبر می دهند که به دلیل شدت شکنجه های وارده و عدم وجود شرایط مناسب بهداشتی و غذایی، جان باخته اند.
کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر
نهمیــن کنفرانس سالانه شهری حزب کمونیست کارگری ایران واحد برمن با موفقیت برگزار گردید
نهمین کنفرانس سالانه حزب در واحد برمن با حضور رفیق محمد شکوهی دبیر تشکیلات آلمان در تاریخ 2007 / 09 / 29 در برمن برگزار گردید . این کنفرانس با یک دقیقه سکوت به یاد جانباختگان راه آزادی و سوسیالیسم آغاز شد و در ادامه داریوش بیگی دبیردوره سابق واحدبرمن گزارش کاملی از عملکرد یک سال گذشته به سمع حاضرین رساند پس از آن مسئولین عرصه های مختلف گزارشی از عملکرد یکساله خود بیان نمودند .
در این کنفرانس رفیق محمد شکوهی نیز سخنانی از نقش و کاردوره گذشته واحد برمن در عرصه روابط اجتماعی و تشکیلات آلمان را عنوان نمود .
در پایان انتخابات واحد برمن برگزار گردید که رفقا مهدی عدالت فام – سیامک مکی – ژیلا حقگو – زهره باقری – بن هور کامیار – تیمور تیموری راد و حمید رحیم پور به عنوان اعضای کمیته برمن انتخاب شدند . در نشستی که کمیته منخب بلافاصله بعد از کنفرانس برگزار کرد رفیق مهدی عدالت فام به عنوان دبیر و رفیق زهره باقری به عنوان خزانه دار از سوی کمیته برمن انخاب شدند .
روزنه
کوشنر: وضع موجود در ایران خطرناک است

برنار کوشنر، وزير امور خارجه فرانسه روز سه شنبه بار ديگر از کشورهای غربی خواست تا ضمن ادامه مذاکرات با ايران درباره برنامه اتمی اين کشور، در مسير تشديد تحريم ها گام بردارد. آقای کوشنر به کانال يک راديو فرانسه گفت:«تنها با تشديد تحريم هاست که جمهوری اسلامی غرب را جدی خواهد گرفت.» وی افزود: «وضع موجود در ايران خطرناک است و دستيابی جمهوری اسلامی به سلاح هسته ای، اوضاع را در خاورميانه پيچيده خواهد کرد.»
رادیوفردا
فیلم اسکورسيزی در باره جرج هريسون
مارتين اسکورسيزی، فيلمساز و برنده جايزه اسکار، در نظر دارد فيلم مستندی در باره جرج هريسون، گيتاريست و آهنگساز گروه بيتل ها بسازد.جرج هريسون در سن ۵۸ سالگی در ماه نوامبر سال ۲۰۰۱ بر اثر بيماری سرطان درگذشت. او را «سومين بيتل» و يا «بيتل آرام» می ناميدند چرا که در اوج دوران موفقيت های جهانی گروه بيتل ها، در سايه جان لنون و پل مک کارتنی، دو ستون اصلی گروه قرار داشت.مجله ورايتی با اعلام اين خبر گزارش داد که اسکورسيزی به منظور ساخت فيلم مستند خود در باره جرج هريسون، قصد دارد با اوليويا، بيوه هريسون و نايگل سينکلر، توليد کننده آثار وی، همکاری کند.اوليويا هريسون در اين باره گفت: «جرج خيلی خوشحال می شد اگر می شنيد اسکورسيزی می خواهد داستان زندگی او را به فيلم برگرداند.»
رادیوفردا



برای مقابله با فیلترینگ جمهوری اسلامی، اخبار و اتفاقات ایران و
جهان را، ما به شما منتقل می کنیم


مرکز پخش خبری سازمان جوانان کمونیست
Communist youth organization(sjk)
آدرس سایت سازمان جوانان کمونیست
http://www.cyoiran.com/
http://sjk-news.blogspot.com
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist/join
http://daneshgah-16azar.blogspot.com
communist.youth@gmail.com
sjk_news@yahoo.com
fax:004631899613

در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که مایل هستند
برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم

No comments:

new channel تلویزیون کانال جدید

new channel             تلویزیون کانال جدید

counter