تماس با ما

آدرس ایمیل ما

sjk.news@gmail.com ...................................... ما را از نظرات خود آگاه سازيد . اخبار و اتفاقات اطراف خود را برای ما بفرستید. خود را خبرنگار سازمان جوانان کمونیست بدانید ایمیل کسانی را که مایل هستند برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم ......................................................................... اس. جی.کی نیوز در قبال صحت و سقم اخباری جزآنچه گزارشگران اس.جی.کی تهیه کرده اند،هیچ مسئولیتی ندارد و تنها به نقل این اخبار از رسانه‌های متفاوت میپردازد.## در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که میدانید مایل هستند، برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم

Wednesday 17 October 2007

چهارشنبه 25/07/1386

زندانی سیاسی آزاد باید گردد
زنده باد آزادی و برابری

لطفا" ما را از نظرات خود آگاه سازيد . ايميل ارتباط با ما در انتهاي خبرنامه موجود مي‌باشد

عناوین اخبارچهارشنبه:
اعتراض در پلی تکنیک به احکام صادره برای دانشجویان زندانی
آغاز تجمع اعتراضی به حکم نا عادلانه ی دانشجویان زندانی در دانشگاه پلی تکنیک
دانشگاه" از تجمع روز چهارشنبه ۲۵ مهر در پلی تکنیک
خودکشی دانشجوی پزشکی در بازداشتگاه امر به معروف و نهی از منکر
بیانیه شش ماده ای کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شد
حکم حبس برای دو تن از اعضای کانون معلمان
خطر نابينايی، يک چشم اسانلو را تهديد می کند
حمایت از کارگران ایران در هفته همبستگی فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل
اتحادیه کارگری "اتحاد" انگلستان از کارگران ایران حمایت کرد
اعتصاب رانندگان تاکسی تلفنی در مهاباد
برخورد شدید بانزاع و درگیری در ملا عام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت
راه اندازی ۳۰هتل زنانه؛ زنان بدون مردان
امروز 9محكوم به اعدام و قصاص به دار مجازات آويخته شدند
اعدام 3 نفر در شيراز
اجراي حکم اعدام اختر محمدي يک هفته به تعويق افتاد
عضو كميسيون امنيت ملي: پوتين حامل پیام رایس و سارکوزی
هشدار بوش نسبت به امکان وقوع جنگ جهانی سوم
ايران پيشنهاد روسيه را بررسی می کند

.......................................................................



اعتراض در پلی تکنیک به احکام صادره برای دانشجویان زندانی
بنا به گزارش وبلاگ آوای دانشگاه، دانشجویان در اعتراض به احکام صادره توسط دادگاه برای سه دانشجوی زندانی پلی تکنیک امروز ۲۵ مهر در این دانشگاه تجمع کردند. احمد قصابان، مجید توکلی و احسان منصوری از سوی دادگاه انقلاب به ترتیب به تحمل دو ، دو ونیم و سه سال حبس تعزیری محکوم شده اند. تجمع اعتراضی دانشجویان که از دانشگاه های مختلف آمده بودند از ساعات اولیه صبح شروع شد و ساعت ۱۲ ظهر با پیوستن تعداد زیادی از دانشجویان به آن به صورت راهپیمایی تا مقابل در وردی حافظ ادامه یافت. دانشجویان معترض عکس سه دانشجوی زندانی و همچنین پلاکارد هایی با شعار های دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"،" ما خواستار رفع توقیف از نشریات دانشجویی هستیم"، "ما خواستار لغو احکام تعلیق دانشجویان هستیم" را در دست داشتند. این تجمع بعد از راهپیمایی دانشجویان خاتمه یافت.
رهایی رئیس دانشگاه پلی تکنیک به همراه نیروهای امنیتی و انتظامی با سرکوب و دستگیری و پرونده سازی، ماه ها تلاش کردند تا دانشجویان را سرکوب و خاموش کنند. اما دانشجویان روز ۱۶ مهر با تجمع در مقابل محل سخنرانی احمدی نژاد در دانشگاه تهران و شعار دادن علیه او نشان دادند سیاست مرعوب کردن و بگیر و ببند حکومت و اوباشش شکست خورده است. امروز هم دانشجویان با تجمع خود بار دیگر شکست سیاست ایجاد اختناق را ثابت کردند.
باید به احکام صادره برای سه دانشجوی زندانی پلی تکنیک اعتراض کرد، همه دانشجویان و دانشگاه ها باید صحنه مقابله با سیاست سرکوب و احکام ضد انسانی دادگاه و کمیته های انضباطی و حراست علیه دانشجویان و اساتید بشوند.
سازمان جوانان کمونیست ضمن محکوم کردن احکام صادره برای دانشجویان خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط آنان و همه زندانیان سیاسی ست. آزادی بیان و عقیده و آزادی زندانیان سیاسی فقط با گسترش اعتراضات و مبارزه با حکومت اسلامی به دست می آید· سازمان جوانان کمونیست از همه دانشجویان می خواهد به احکام صادره برای دانشجویان پلی تکنیک و به هر حکم و سرکوبی در هر دانشگاهی اعتراضاتی گسترده و هماهنگ را پیش ببرند.
گسترده باد مبارزات دانشجویان
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
سازمان جوانان کمونیست
۲۵ مهر ۸۶، ۱۷ اکتبر ۲۰۰۷

سجک نیوز
آغاز تجمع اعتراضی به حکم نا عادلانه ی دانشجویان زندانی در دانشگاه پلی تکنیک
از دانشگاه پلی تکنیک تهران گزارش می رسد که در ساعت 12 ظهر امروز تجمعی 100 نفره از دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه پلی تکنیک و دانشجویان سوسیالیست پلی تکنیک و تنی چند از دانشجویان چپ دانشگاه های تهران شکل گرفته است. این دانشجویان با همراه داشتن پلاکاردهایی هدف خود را از این تجمع محکوم کردن احکام ناعادلانه ی قضایی علیه سه دانشجوی زندانی این دانشگاه احسان منصوری، احمدقصابان و مجید توکلی اعلام داشته اند.
گزارش های رسیده حاکیست که دانشجویان معترض در مقابل سالن غذاخوری دانشگاه بصورت آرام و مسالمت آمیز گرد آمده و با در دست داشتن عکس های این سه دانشجو و پلاکاردهایی با مضمون محکومیت احکام زندان برای این دانشجویان اعتراضات خود را بیان نموده اند. بر روی این پلاکاردها نوشته شده است که: " دانشجویان زندانی را آزاد کنید"، "احکام زندان برای دانشجویان اوج مهرورزی است"، " دسیسه دانشگاه و نهاد های امنیتی علیه دانشجویان را محکوم می کنیم"، " اتهامات دروغین و احکام ناعادلانه ی قوه قضائیه را محکوم می کنیم"، " ما خواستار رفع توقیف از نشریات دانشجویی هستیم"، "ما خواستار لغو احکام تعلیق دانشجویان هستیم"، "یاران دبستانی ما را آزاد کنید"!
این منابع گزارش می دهند که حراست دانشگاه با برخی از دانشجویان معترض گفتگو کرده است، اما تا کنون هیچ برخورد و یا درگیری ای صورت نپذیرفته است.
گزارش تکمیلی
گزارشات تکمیلی حاکیست که با پیوستن دیگر دانشجویان دانشگاه پلی تکنیک، دانشجویان معترض با خواندن سرود "یار دیستانی" به سمت درب خیابان حافظ به حرکت در آمدند.
گفته می شود که نیروهای حراست و انتظامات دانشگاه در مقابل این در حضور انبوهی داشته و از بیرون رفتن دانشجویان از دانشگاه به خیابان حافظ جلوگیری کردند. دانشجویان معترض که خواهان برگزاری آرام و مسالمت آمیز این تظاهرات بودند، در فاصله چند متری صف مأموران توقف کرده و مشغول شعار دادن می شوند. مضمون این شعارها عبار ت بود از : "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"، "دانشجو می میرد، ذلت نمی پذیرد"، "دانشجوی آزاده، حمایت! حمایت!"، "دانشجوی دانشگاه، اتحاد! اتحاد!".
این گزارش حاکیست که پس از دادن شعار، دانشجویان به سمت سالن اجتماعات حرکت کرده و در آن محل، برگزارکنندگان این تجمع از دانشجویان خواسته اند که با خواندن سرود "یار دبستانی" به این تجمع پایان دهند.
این منابع خبری متذکر شده اند که علیرغم اعلام رسمی پایان تجمع، دانشجویان هنوز پراکنده نشده اند و در مقابل سالن اجتماعات بصورت گروه های چند نفره مشغول گفتگو در مورد چگونگی ادامه تعرضات خود می باشند. که در صورت تداوم این اعتراض، خبرهای تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.
سلام دمکرات
دانشگاه" از تجمع روز چهارشنبه ۲۵ مهر در پلی تکنیک
روز گذشته احکام سنگینی برای ۳ دانشجوی زندانی دانشگاه پلی تکنیک صادر شد. احسان منصوری ، احمد قصابان و مجید توکلی، از سوی دادگاه انقلاب به ترتیب به تحمل 2 ،5/2 و 3 سال حبس تعزیری محکوم شدند.
حاکمان دیکتاتور منش حاکمیت اسلامی در این خیال بودند که با صدور این احکام سنگین و سرکوب مداوم در درون دانشگاه های مختلف، می توانند جنبش دانشجویی را به سکوتی مرگ بار وادار کنند. اما دانشجویان پلی تکنیکی نشان دادند که این ها چیزی جز خیال خامی بیش نیست.
دانشجویان زندانی تنها نیستند
امروز چهارشنبه ۲۵ مهر از ساعات ابتدایی صبح زمزمه هایی در دانشگاه پی تکنیک مبنی بر برگزاری تجمع اعترض آمیز برای حمایت از دوستان دانشجوی زندانی شنیده می شد. در نهایت در ساعت ۱۲ ظهر این زمزمه ها تبدیل به فریاد شد.
در ساعت 12 ظهر امروز تجمعی با حضور صد ها نفر از "دانشجویان انجمن اسلامی منتخب دانشگاه پلی تکنیک و دانشجویان سوسیالیست پلی تکنیک و تنی چند از دانشجویان و فعالین چپ دانشگاه های تهران" شکل گرفت. این دانشجویان با همراه داشتن عکس های ۳ دانشجوی زندانی و هم چنین پلاکاردهایی که بر روی آن ها شعار هایی از قبیل: " دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"،" ما خواستار رفع توقیف از نشریات دانشجویی هستیم"، "ما خواستار لغو احکام تعلیق دانشجویان هستیم"، دیده می شد.
این دانشجویان هدف خود را از این تجمع محکوم کردن احکام ناعادلانه ی قضایی علیه سه دانشجوی زندانی این دانشگاه احسان منصوری، احمدقصابان و مجید توکلی اعلام کردند.
احکام زندان برای دانشجویان اوج مهرورزی است
دانشجویان تجمع کننده که هر لحظه به تعدادشان افزوده می شد، در مقابل سالن غذاخوری دانشگاه به صورت آرام و بدون سر دادن شعار گرد آمده و با در دست داشتن عکس های این سه دانشجو و پلاکاردهایی با مضمون محکومیت احکام زندان برای این دانشجویان اعتراضات خود را بیان نموده اند. بر روی این پلاکاردها نوشته شده است که: "احکام زندان برای دانشجویان اوج مهرورزی است"، " دسیسه دانشگاه و نهاد های امنیتی علیه دانشجویان را محکوم می کنیم"، " اتهامات دروغین و احکام ناعادلانه ی قوه قضائیه را محکوم می کنیم"، "یاران دبستانی ما را آزاد کنید"!
حراست پلی تکنیک نا کام می ماند
در این میان حراست دانشگاه پلی تکنیک سعی می کند که در این تجمع آرام اخلال ایجاد کند. حراست این دانشگاه که گویا از طرف برخی نهاد های امنیتی خاص حمایت و آموزش داده می شود، سعی می کرد با حرکت های ایذایی تجمع آرام و مسالمت آمیز دانشجویان را به خشونت بکشد.
حراست دانشگاه با برخی از دانشجویان معترض گفتگو کرده و آنان را تهدید می کرد، اما با هوشیاری دانشجویان و هماهنگی که بین طیف های مختلف برگزارکننده ی این تجمع یعنی : " دانشجویان انجمن اسلامی منتخب دانشگاه پلی تکنیک و دانشجویان سوسیالیست پلی تکنیک و تنی چند از دانشجویان و فعالین چپ دانشگاه های تهران" صورت گرفته بود، این اقدامات حراست ناکام ماند.
تظاهرات به سوی درب حافظ
بعد از گذشت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه از تجمع با توجه به افزوده شدن جمعیت تجمع کننده و پیوستن دانشجویان دیگر این دانشگاه به تجمع کنندگان جمعیت به سوی درب حافظ شروع به حرکت کرد.
دانشجویان معترض با خواندن سرود "یار دیستانی" به سمت درب خیابان حافظ به حرکت در آمدند. نیروهای حراست و انتظامات دانشگاه در مقابل درب حافظ، حضور انبوهی داشته و ازنزدیک شدن دانشجویان به درب خیابان حافظ جلوگیری کردند که در این میان درگیری های پراکنده ای نیز رخ داد. دانشجویان معترض که خواهان برگزاری آرام و مسالمت آمیز این تظاهرات بودند، در فاصله چند متری صف مأموران توقف کرده و مشغول شعار دادن می شوند.
دانشجوی آزاده اتحاد! اتحاد!
دانشجویان تظاهرات کننده با توجه به آن که خواهان درگیری نبودند بی توجه به اعمال خشونت امیز حراست دانشگاه اقدام به سردادن شعار هایی با این مضامین کردند: "دانشجوی زندانی آزاد باید گردد"، "دانشجو می میرد، ذلت نمی پذیرد"، "دانشجوی آزاده، حمایت! حمایت!"، "دانشجوی آزاده، اتحاد! اتحاد!".
در واقع امروز دانشجویان حاضر در این تجمع اعتراض آمیز مصداق بارز این شعار بودند: " دانشجوی آزاده، اتحاد! اتحاد!". این دانشجویان با سازماندهی و اتحاد عمل درست خود، نشان دادند که در مقابل دیکتاتوری می توان
طیف های مختلف دانشجویی را با هم متحد کرد. هر چند عده ای که در تجمع هفته ی گذشته دانشگاه تهران خواهان ایجاد اختلاف بین دانشجویان بودند. عده ای که از هم اکنون می خواهند دانشگاه و دانشجو را پله های صعود به صندلی های سبز مجلس برای اصلاح طلبان بکنند.
اما " دانشجویان انجمن اسلامی منتخب دانشگاه پلی تکنیک و دانشجویان سوسیالیست پلی تکنیک و تنی چند از دانشجویان و فعالین چپ دانشگاه های تهران" نشان دادند که می توان با قدرت متحد خود عمل کرد.
تجمع پایان می یابد اما مبارزه ادامه دارد
پس از سر دادن این شعارها، دانشجویان به سمت سالن اجتماعات حرکت کرده و در آن محل، برگزارکنندگان این تجمع از دانشجویان خواسته اند که با خواندن سرود "یار دبستانی" به این تجمع پایان دهند.
بعداز پایان تجمع، دانشجویان هنوز پراکنده نشده اند و در مقابل سالن اجتماعات به صورت گروه های چند نفره مشغول گفتگو در مورد چگونگی ادامه اعتراضات خود می باشند. بنا به اخبار رسیده به "آوای دانشگاه" گویا دانشجویان معترض قصد دارند در هفته ی اینده با توجه به حضور بیشتر دانشجویان در دانشگاه پلی تکنیک اعتراضات گسترده تری را سازمان دهند. این تازه آغاز راه است. تجمعات و اعتراضات این چند هفته در دانشگاه های تهران، علامه و پلی تکنیک نوید دهنده ی فصل تازه ای در جنبش دانشچویی اس. فصلی که سر آغاز شکفتن غنچه های آزادی و رهایی است.
آوای دانشگاه
خودکشی دانشجوی پزشکی در بازداشتگاه امر به معروف و نهی از منکر
ز.ب. دانشجوی 27 ساله رشته پزشکی خود را در بازداشتگاه امر به معروف شهر همدان حلق آويز کرد و در همان جا جان داد. قاضی مهدی الماسی ، معاون تحقيقات و آموزش دادگستری همدان با تاييد اين خبر گفت: اين دانشجو که در دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تحصيل بوده روز جمعه 21 مهرماه جاری( 1386 (در حين ارتکاب جرمی مشهود در يکی از پارکهای همدان توسط ضابطين قضايی دستگير و به بازداشتگاه امر به معروف انتقال يافت. وی افزود :اين دختر 48 ساعت يعنی روزهای جمعه و شنبه (عيد فطر) در بازداشتگاه به سر برده و در فرصت به دست آمده با استفاده از يک پرده تبليغاتی خود را حلق آويز کرد.الماسی اطلاعات بيشتری در رابطه با اين پرونده ابراز نکرد و گفت به دليل حفظ آبروی خانوادگی اين فرد از گفتن جزئيات پرونده معذوريم. اين در حالی است که بر اساس قانون مراکز امر به معروف و نهی از منکر تنها می توان فرد دستگير شده را تا حداکثر 24 ساعت در بازداشت نگه داشت و پس از آن بايد وی را تحويل مراجع قضايی داد.همچنين اطلاعات ضد و نقيضی درباره اين پرونده در سطح شهر همدان به گوش می رسد و هنوز ابهامات زيادی در رابطه با اين پرونده وجود دارد. بر اساس شنيده های موجود اين دختر سالهای پايانی تحصيل خود در رشته پزشکی را سپری می کرده و در يکی از روستاهای استان کردستان به عنوان اينترن مشغول به کار بوده است. هم چنين گفته می شود وی صبح روز جمعه با فردی که نامزدش بوده در حوالی پارک همدان چادر زده بوده اند که منجر به دستگيری آنها می شود و به دليل اينکه رسما به عقد هم درنيامده بودند به بازداشتگاه منتقل می شوند.
ميدان زنان
اطلاعیه شماره ١٤
بیانیه شش ماده ای کارگران نیشکر هفت تپه منتشر شد

کارگران نیشکر هفت تپه امروز بیانیه ای در شش ماده منتشر کردند و بار دیگر بر خواستهای خود پافشاری کردند. در واقع کارگران با برکناری شفیعی، مدیر عامل قبلی کارخانه نیشکر، عزم و اراده خود را برای پیگیری همه مطالبات خود خطاب به مدیر عامل جدید اعلام کرده اند.
ما به مديريت جديد آقاي مطيعي اعلام ميکنيم که کماکان بر خواستهاي خود پافشاري ميکنيم. خواستهاي ما عبارتند از:
١- شوراي اسلامي را مانع تشکل خود ميدانيم. ما در انتخابات شوراي اسلامي شرکت نميکنيم و شوراي اسلامي بايد منحل شود.
٢- ما هر پنجشنبه ساعت ١ تا ٢ عصر جمع ميشويم و در مورد شرايط کار خودمان تصميم ميگيريم. و مجمع عمومي خودمان را تشکيل ميدهيم. مجمع عمومي تشکل واقعي ما کارگرانست. ما تشکيل سنديکا را حق خود مي شماريم.
٣- ما خواهان انعقاد قرارداد با همه کارگران قراردادي وبازگشت آنها به کار هستيم.
٤- ما خواهان پرداخت فوري همه طلبهايمان با پاداش و بن هستيم
٥- ما خواهان اجراي طرح طبقه بندي مشاغل هستيم
٦- ما خواهان برشمردن کار ما بعنوان کار سخت و زيان آور هستيم.
ما تا رسيدن به خواستهايمان به اعتراضات خود ادامه ميدهيم و از مديريت جديد ميخواهيم به خواستهاي ما فورا پاسخ دهد.
لازم به توضیح است که کارفرما از انعقاد قرارداد با کارگران قراردادی که حدود ٢٠٠٠ نفر میشوند خودداری کرده و عملا آنها را اخراج کرده است. معمولا هربار سه روز قبل از انقضای قرارداد، کارگران قراردادی اخراج میشدند و مجددا به استخدام درمیامدند این بار اما ١٢ روز قبل از انقضای قرارداد آنها را اخراج کردند و قرارداد تازه ای با آنها منعقد نشد. خواست عقد قرارداد و بازگشت به کار کارگران قراردادی اکنون در صدر خواسته های کارگران نیشکر قرار گرفته است.
حزب کمونیست کارگری از همه مطالبات بیانیه شش ماده ای کارگران نیشکر هفت تپه قاطعانه پشتیبانی میکند و از همه مراکز کارگری در سراسر کشور میخواهد که با صدور قطعنامه و یا ارسال نامه هائی به کارگران نیشکر از این بیانیه پشتیبانی کنند و بر همبستگی طبقاتی خود پای فشارند.
زنده باد همبستگی کارگری
آزادی، برابری، حکومت کارگری
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
حزب کمونیست کارگری ایران
١٦ اکتبر ٢٠٠٧، ٢٤ آبان ماه ١٣٨٦

ضمیمه: بیانیه شش ماده ای کارگران هفت تپه
بيانيه کارگران نيشکر هفت تپه
برکناري مدير طرح نيشکر هفت تپه يک پيروزي ديگر براي ما کارگران
امروز ٢٤ مهر مطلع شديم که مديريت طرح نيشکر هفت تپه آقاي شفيعي برکنار شدند. برکناري مديريت يک خواست ما کارگران بود و اين را يک موفقيت ديگر براي خود ميدانيم.
ما به مديريت جديد آقاي مطيعي اعلام ميکنيم که کماکان بر خواستهاي خود پافشاري ميکنيم. خواستهاي ما عبارتند از:
١- شوراي اسلامي را مانع تشکل خود ميدانيم. ما در انتخابات شوراي اسلامي شرکت نميکنيم و شوراي اسلامي بايد منحل شود.
٢- ما هر پنجشنبه ساعت ١ تا ٢ عصر جمع ميشويم و در مورد شرايط کار خودمان تصميم ميگيريم. و مجمع عمومي خودمان را تشکيل ميدهيم. مجمع عمومي تشکل واقعي ما کارگرانست. ما تشکيل سنديکا را حق خود مي شماريم.
٣- ما خواهان انعقاد قرارداد با همه کارگران قراردادي وبازگشت آنها به کار هستيم.
٤- ما خواهان پرداخت فوري همه طلبهايمان بابد پاداش و بن هستيم
٥- ما خواهان اجراي طرح طبقه بندي مشاغل هستيم
٦- ما خواهان برشمردن کار ما بعنوان کار سخت و زيان آور هستيم.
ما تا رسيدن به خواستهايمان به اعتراضات خود ادامه ميدهيم و از مديريت جديد ميخواهيم به خواستهاي ما فورا پاسخ دهد.
کارگران نيشکر هفت تپه
٢٤ مهر ٨٦
روزنه
حکم حبس برای دو تن از اعضای کانون معلمان
حبس براي باغاني و اكبري
به حكم دادگاه انقلاب اسلامي آقايان علي اكبرباغاني رئيس كانون صنفي معلمان ايران- تهران و نورالله اكبري عضو هيات مديره ي اين كانون هركدام به ۵ سال حبس محكوم شدند. حبس نامبردگان براي مدت ۵ سال به تعليق افتاد.
راي هيات بدوي براي بداقيرسول بُداقي عضو هيات مديره ي كانون صنفي معلمان ايران- تهران به حكم هيات بدوي شهرستانهاي استان تهران به دوسال كسر حقوق به ميزان ۱گروه شغلي (ماهانه ۴۵هزار تومان) محكوم شد.اين حكم كه به امضاي ۳تن ازاعضاي هيات بدوي استان رسيده است،به جرم۱- شركت در تحصنات وتجمعات غيرقانوني فرهنگيان درمقابل مجلس شوراي اسلامي وخودداري از حضوردركلاس ۲- تشويق همكاران به شركت درتحصن غيرقانوني فرهنگيان وقرائت اطلاعيه هاي غيرقانوني كانون صنفي معلمان .عليرغم درخواست ازايشان براي دفاع از خود،هيچگونه دفاعي ازخودبه عمل نياورده، لذاهيات بدوي به استناد مواد ۱۸و۲۱آيين نامه ي اجرايي قانون ،بدون وجود دفاعيه رسيدگي راكافي دانسته ،وباتوجه به اقرار وي درتاريخ ۵/تيرماه/۸۶ به شركت درتحصنات وتجمعات تخلفات انتسابي رامحرزدانسته وبا انطباق موارد اتهام با بندهاي ۳۳و۱۹ماده ي ۸ قانون رسيدگي به تخلفات اداري مصوب ۷/آذر/ ۱۳۷۲مجلس و در تعيين نوع مجازات وفق ماده ي ۲۱ آيين نامه ي اجرايي همان قانون به اتفاق آرا مبادرت به راي زير مي نمايد.متخلف (رسول بُداقي) باستناد بند (ز) ماده ي9قانون مذكور،به مجازات كاهش يك گروه براي مدت ۲ سال محكوم مي گردد.
کانون صنفی معلمان ایران
خطر نابينايی، يک چشم اسانلو را تهديد می کند
گزارش ها از ايران حکايت از آن دارد که يکی از چشمان منصور اسانلو، رييس سنديکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، در آستانه نابينايی قرار دارد.پروانه اسانلو در همين زمينه به راديو فردا گفت:«برخلاف آنچه که در هفته گذشته به من گفته شد، روز دوشنبه توسط همسرم باخبر شدم که شبکيه يکی از چشمانش پاره شده و دکتر به او گفته است که اگر تا دو يا سه روز آينده، عمل جراحی بر روی چشمش قرار نگيرد، ديگر اميدی به بهبودی آن نيست. به اين ترتيب، خطر نابينايی، يکی از چشمان آقای اسانلو را تهديد می کند.»او اضافه کرد که از روز سه شنبه به همراه مادر و خواهر آقای اسانلو به تمام مقام ها و دستگاه های مسئول نامه نگاری کرده و خواستار عمل جراحی فوری او شده اند.پروانه اسانلو تاکيد کرد در صورت هر گونه رويداد ناگواری عليه مقام های مسئول شکايت خواهد کرد.
راديو فردا
حمایت از کارگران ایران در هفته همبستگی فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل
(١٥ تا ٢١ اکتبر ٢٠٠٧)
به فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل (آی تی اف)
دوستان عزيز!
مطلع شدیم که اتحادیه شما در هفته همبستگي با کارگران حمل و نقل جاده اي در جهان، که روز ١٥ اکتبر شروع و تا روز ٢١ اکتبر ادامه خواهد يافت٬ اقداماتی را در حمایت از منصور اسانلو، رئيس هيات مديره سنديکاي کارگران شرکت واحد اتوبوسراني تهران و حومه، در دستور قرار داده است. از جمله این اقدامات، راهپیمائی اعتراضی سندیکاهای کارگری در بروکسل از مقابل پارلمان اروپا تا مقابل سفارت جمهوری اسلامی ايران و همچنین زدن سنجاق هائی با عکس منصور اسانلو و شعار "منصور اسانلو را آزاد کنید" بر سینه کارگران حمل و نقل در کشورهای متعدد است.
کمیته همبستگی بین المللی کارگری این اقدام شما را ارج می نهد. این گام ارزشمند دیگری در ادامه اقدام جهانی ٩ اوت برای آزادی منصور اسانلو و محمود صالحی به فراخوان مشترک فدراسیون شما و کنفدراسیون بین المللی اتحادیه های کارگری است.
همانطور که اطلاع دارید، بهمراه اسانلو ابراهيم مددي و محمود صالحي، در اسارت جمهوري اسلامي هستند. ابراهيم مددي از اعضاي هيات مديريه سنديکاي شرکت واحد است که از تاريخ ٩ اوت٬ روز اقدام جهانی در حمایت از کارگران ایران، دستگير و هم اکنون سه ماه است که در زندان است. همچنين محمود صالحي، از فعالين سرشناس کارگري در شهر سقز از شهرهاي کردستان، از هفت ماه پیش، در حالیکه نارسائی تنها کلیه اش جان وی را تهدید می کند، در اسارت جمهوري اسلامي بسر ميبرد. محمود صالحي قبلا نيز دو بار دستگير و زنداني شده است.
بعلاوه، رژيم اسلامي ايران شمار دیگری از فعالین کارگری را به زندان و شلاق محکوم کرده است: برای ١١ نفر از فعالين کارگري دستگير شده اول مه سنندج به اسامي خالد سواری، اقبال لطيفي، يدالله مرادي، طیب ملائی، فارس گویلیان، صدیق امجدی، حبیب الله کلکانی، محی الدین رجبی، طیب چتانی، صدیق صبحانی و عباس اندریاری ٩١ روز حبس و ده ضربه شلاق تعزیری حکم صادر کرده است٬ شيث اماني و صديق کريمي از رهبران کارگري در شهر سنندج را به دو سال زندان محکوم کرده است و اخيرا ٥ نفر از کارگران در شهر سقز به اسامي عطا حسيني، رحيم حسيني، کامل حکيمي، خالد بيخالي و انورحسين زاده، را به جرم شرکت در تجمع اعتراضي براي آزادي محمود صالحي به ٩١ روز زندان، ٤٠ ضربه شلاق و سه سال تعليق محکوم کرده است.
آزادی فوری و بی قید و شرط همه این فعالین کارگری در بند، لغو احکام قرون وسطائی زندان و شلاق و محکوم کردن جمهوری اسلامی بخاطر حملات وحشیانه به صفوف کارگران معترض توسط نیروهای انتظامی اش، جزو خواست های فوری کارگران در ایران است. در این هفته همبستگی با کارگران حمل و نقل جهان، جا دارد بار دیگر این خواست ها در صدر همبستگی بین المللی با کارگران ایران قرار گیرند:
١- آزادي فوري و بدون قيد و شرط سه کارگر زنداني در ايران: منصور اسانلو٬ ابراهيم مددي و محمود صالحي؛
٢- لغو احکام زندان و شلاق براي کارگران دستگیر شده اول مه سنندج و کارگران سقز و صدور چنين احکامي براي کارگران؛
٣- توقف و منع فشار و تهديد بر روي فعالين و رهبران کارگري در ايران؛
٤- محکوم کردن دخالت نيروهاي انتظامي در اعتراضات کارگري و حمله به صف اعتراضي کارگران. نمونه اخير اين دخالت در حرکت اعتراضي کارگران کاغذسازي کارون و ٤٠٠٠ کارگر نيشکر هفت تپه در همين يکماه اخير بوده است.
با تشکر
شهلا دانشفر
هماهنگ کننده کميته همبستگي بين المللي کارگري حزب کمونیست کارگری ایران
١٤ اکتبر ٢٠٠٧

روزنه
اتحادیه کارگری "اتحاد" انگلستان از کارگران ایران حمایت کرد
استیو پریلی دبیر شاخه کینگستون وحومه (1406) اتحادیه کارگری "اتحاد" انگلستان با ارسال نا مه ای به مقامات جمهوری اسلامی ایران، نسبت به دستگیری فعالین کارگری توسط جمهوری اسلامی ابراز انزجار کرد و خواستار آزادی کارگران زندانی شد. او در این نامه از وضعیت جسمی محمود صالحی و منصور اسانلو ابراز نگرانی کرد و خواهان آزادی بی قید و شرط آنها و همچنین ابراهیم مددی نایب رییس سندیکای کارگران شرکت واحد گردید.
استیو پریلی همچنین به سرکوب کارگران کارخانه دولتی نیشکر هفت تپه در شوش در استان خوزستان توسط نیرو های امنیتی اشاره کرد. او نوشت : کارگران این کارخانه که تعداد شان به 5000 نفر می رسد از جمله برای دریافت دستمزد های پرداخت نشده و حق تشکل مبارزه می کنند. و اضافه میکند که بسیاری از کارگران در دیگر صنایع در نقاط مختلف کشور نیز با همین شرایط غیر قابل تحمل روبرو هستند.
او در این نامه که خطاب به احمدی نژاد نوشته شده است تاکید کرده است که احکام زندان علیه اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد ،اعضای اتحادیه کارگران بیکار و کارگران هفت تپه بی هیچ قید و شرطی لغو شود و به انوع سرکو ب حقوق کارگران که توسط دولت ایران صورت می گیرد یک باره و برای همیشه پایان داده شود.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
17 اکتبر 2007، 25 مهر 86

ضمیمه : نامه اتحادیه کارگری "اتحاد" – شاخه کیینگستون و حومه ( 1406
حمایت اتحادیه کارگری "اتحاد" انگلستان از کارگران ایران
( نامه به محمود احمدی نژاد)
تاریخ: 11 اکتبر 2007
آقای محمود احمدی نژاد رییس جمهور ی اسلامی ایران
به نمایندگی از سوی اتحادیه کارگری "اتحاد" – شاخه کیینگستون و حومه ( 1406) به این وسیله از شما می خواهم که فعالین کارگری زندانی آقایان ابراهیم مددی،منصور اسانلو و محمود صالحی را آزاد کنید.
این شاخه از اتحادیه "اتحاد" بیش از 800 کارگر فنی ، متخصص و خدماتی را در جنوب شرقی لندن نمایندگی می کند. این شاخه به مسایل مربوط به حقوق کارگران در جهان بسیار حساس است و باور دارد که رفتار صحیح و محترمانه با کارگران نشانه ای است از یک جامعه عادلانه. خبر زندانی شدن کارگران در جمهوری اسلامی به دلیل فعالیت های که در یک جامعه منصف جزو حقوق پایه ای به شمار می آید، انزجار ما رابر انگیخته است.
این شاخه، عمیقا نگران و ضع سلامتی محمود صالحی است که از 9 آوریل 2007 تا کنون در زندان سنندج به سر می برد . این شاخه همچنین نگران سلامتی منصور اسانلو است که 10 ژوییه تا کنون در زندان است.
به اطلاع ما رسیده است که دولت شما حق تشکل را به رسمیت نمی شناسد و فعالیت های مستقل کارگران را بطور مدام سرکوب می کند. بنابراین این شاخه از دولت شما می خواهد که حق کارگران ایران برای تشکل یابی و ایجاد تشکل های مستقل و حق انان برای اعتصاب را که از حقوق به رسمیت شناخته شده جهانی است، به رسمیت بشناسد. این شاخه از شما می خواهد که که آقایان محمود صالحی ، منصور اسانلو و ابراهیم مددی را که تنها به خاطر فعالیت های کارگری زندانی شده اند فورا و بدون هیچ قید و شرط آزاد کنید.
این شاخه اتحادیه کارگری همچنین خواهان آن است که اتهامات و احکام زندان علیه دیگر فعالین کارگری از جمله اتهامات و احکام زندان علیه اعضای سندیکای کارگران شزکت واحد ،اعضای اتحادیه کارگران بیکار و کارگران هفت تپه بی هیچ قید و شرطی لغو شود. بعلاوه این شاخه خواهان است که به انوع سرکو ب حقوق کارگران که توسط دولت ایران صورت می گیرد یک باره و برای همیشه پایان داده شود.
آقای صالحی از بنیان گذاران و نماینده سابق انجمن کارگران خباز و از فعالین شناخته شده کارگری در ایران است . او به دلیل فعالیت های کارگری، بطور ناعادلانه به یک سال زندان و سه سال حبس تعلیفی محکوم شده است. آقای صالحی در 9 آوریل 2007 بدون اطلاع قبلی دستگیرشد و بلافاصله به زندان سنندج منتقل گردید. وضع جسمی ایشان بسیار وخیم است او تنها یک کلیه دارد که آن هم فقط به اندازه 20 درصد یک کلیه سالم کار آیی دارد. با این حال اما مقامات قضایی و زندان به او اجازه نمی دهند که تحت مدوای پزشکی قرارگیرد.
منصور اسانلو رییس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه، در 10 ژوییه 2007 توسط ماموران امینیتی که لباس شخصی به تن داشتند به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ربوده شد. او از ان زمان تا کنون در بخش 209 زندان معروف اوین بدون داشتن حق وثیقه رندانی است. اسانلو دز 19 نوامبر 2006 نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفت و سپس ربوده شد وبه زندان اوین منتقل گردید. او پس از گذراندن یک ماه در بخش 209 زندان اوین در 19 دسامبر 2006 آزاد گردید. اسانلو پیش آن نیز در 22 دسامبر سال 2005 به زندان افکنده شد و بعد از گذراندن هشت ماه در زندان، در تاریخ 9 اوت 2006 با قرار وثیقه آزاد شد. در ماه مه 2007 شعبه 14 دادگاه انقلاب تهران منصور اسانلو را به 5 سال محکوم کرد، اما وکیل او تقاضای تجدید نظر در حکم را کرده است که تا کنون به ان پاسخ داده نشده است .
همچنین ابراهیم مددی نایب رییس سندیکای کارگران شرکت واحد، از 9 اوت 2007 تا کنون در زندان به سر می برد اتهام او از جمله این است: " تبلیغ علیه نظام و توطئه و تجمع به قصد به مخاطره انداختن امنیت ملی". تعداد دیگری ازاعضای سندیکا نیز مورد اذیت و ازار قرار گرفته و از کار برکنار شده اند . افزون بر این ها مقامات قضایی 13 نفر از اعضا و فعالین اتحادیه کارگران اخراجی و بیکار را که در مراسم روز اول ماه مه 2007 در سنندج شرکت کرده بودند، به زندان و شلاق محکوم کرده اند.
بعلاوه هزاران کارگر کارخانه دولتی نیشکر هفت تپه در شوش در استان خوزستان از 29 سپتامبر تا کنون در اعتصاب به سر می برند. این کارگران توسط نیرو های امنیتی تحت سرکوب قرار گرفته اند. تعداد زیادی از کارگران اعتصابی مورد ضرب وشتم و تهدید قرار گرفته اند و عده ای از آنان باز داشت شده اند. کارگران این کارخانه که تعداد شان به 5000 نفر می رسد از جمله برای دریافت دستمزد های پرداخت نشده و حق تشکل مبارزه می کنند.
بسیاری از کارگران در دیگر صنایع در نقاط مختلف کشور نیز با همین شرایط غیر قابل تحمل روبرو هستند.
با احترام
استیو پریلی دبیر شاخه کینگستون وحومه (1406) اتحادیه کارگری "اتحاد"
رونوشت به:
آیت اله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران
آیت اله محمود هاشمی شاهرودی ریییس قوه قضاییه
روزنه
اعتصاب رانندگان تاکسی تلفنی در مهاباد
صبح روز گذشته 24 مهر ماه سال جاری ، جمع کثیری از رانندگان تاکسی تلفنی شهر مهاباد در اعتراض به کمبود بنزین در میدان شهرداری این شهر اعتصاب کرده ، خواستار بهبود وضعیت سوخت و توزیع مناسب آن شده اند.این اعتراض که چند ساعت به طول انجامید ، با حضور مقامات مربوطه در محل و قول مساعد آنها مبنی بر حل مشکل سهمیه بنزین پایان یافت.
برخورد شدید بانزاع و درگیری در ملا عام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برخورد شدید با سه جرم توزیع و فروش مواد مخدر ، توزیع سی دی های مستهجن و نزاع و درگیری در ملا عام در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت. وی افزود: طبق آمار ، تمامی های کشفیات آگاهی در کشور در 6 ماهه گذشته ، 70 میلیارد بوده که 70 درصد از کشفیات را شامل می شود. اما معمولا هر کدام از پرونده های اقتصادی ،مالی و بانکی رقمی هم اندازه تمامی این کشفیات و در حدود 100 میلیارد و بالاتر می باشد.
راه اندازی ۳۰هتل زنانه؛ زنان بدون مردان
در گرماگرم تنش بين المللی حول پرونده اتمی، که جمهوری اسلامی را به تيتر اول رسانه های جهان بدل کرده است، به هنگامه ای که بحران های سياسی، اقتصادی و اجتماعی ايران رو به افزايش دارند و رو در رو با ده ها مساله، که حل واقعی هريک از آن ها می تواند بيش ترين توان و امکانات دولتی کارا را به خود مشغول کند، اجرای طرح «جدا سازی زنان و مردان» با احداث، اختصاص يا راه اندازی« ۳۰ هتل زنانه در سراسر کشور» ادامه يافت. مقامات جمهوری اسلامی به مردم مژده دادند که از اين پس زنان، بدون مردان، نيز می توانند سفر کرده و در هتل های زنانه اقامت کنند.
رادیوفردا
امنيت اجتماعي وارد مرحله تازه اي مي شود
مرحله جديد افزايش امنيت اجتماعي طي چند روز آينده در تهران آغاز مي شود.فرمانده نيروي انتظامي بزرگ ديروز در حاشيه افتتاح نمايشگاه هفته نيروي انتظامي با اعلام اين مطلب افزود: با بكارگيري شيوه جديد افزايش امنيت اجتماعي در تهران احساس امنيت در ميان مردم بالاتر مي رود.سرتيپ احمدرضا رادان با اشاره به اين كه مأموريت هاي جديد پليس براساس تعامل بين مردم و پليس از برنامه هاي هفته ناجا در تهران است، گفت: افزايش اطلاع رساني در لايه هاي مختلف جامعه، مي تواند به استقرار روند افزايش امنيت اجتماعي كمك كند.رادان همچنين با اشاره به برگزاري نشست هاي تخصصي براي دانش آموزان، دانشجويان در اين هفته گفت: گروه اصلي آموزش نيروي انتظامي، دانش آموزان هستند.وي افزود: برخورد قاطع با مجرمان يكي ديگر از برنامه هاي نيروي انتظامي تهران بزرگ در 6 ماه باقي مانده از سال است.
امروز 9محكوم به اعدام و قصاص به دار مجازات آويخته شدند
قاضي عصمت‌الله جابري، سرپرست واحد اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران از اجراي حكم ‌٩ محكوم به اعدام و قصاص در صبح امروز خبر داد.
ایسنا
اعدام 3 نفر در شيراز
بانشي گفت: خواهران بدحجاب و آنهايي كه پوشش و آرايش مناسبي ندارند، بيشتر در معرض اين خطرات قرار دارند.
3 نفر صبح امروز چهارشنبه در محل انجام بزه در شيراز به دار آويخته شدند.
اجراي حکم اعدام اختر محمدي يک هفته به تعويق افتاد!
اختر محمدي زن ٣٢ ساله اي است که در زندان گوهردشت به انتظار اجراي حکم اعدام خود نشسته است. قرار بود امروز سه شنبه ١۶ اکتبر 2007، اختر را اعدام کنند. اين خبر از طريق تعدادي از کساني که در جريان اين واقعه قرار گرفته بودند، براي کميته بين المللي عليه اعدام ارسال شد و ما از صبح روز گذشته دوشنبه ١۵ اکتبر فعاليتهاي را براي نجات جان اختر آغاز کرديم. تماس با پارلمان اروپا و تماس با نمايندگان پارلمان از کشورهاي مختلف اروپايي و نهادهاي مدافع حقوق انساني و همچنين تماس با خانواده اختر و کمک کردن براي اينکه سرگذشت او در سطح نهادهاي مدافع حقوق انساني مطرح شود، مجموعه فعاليتهايي بود که ديروز انجام شد.
طبق خبري که از اتحاديه اروپا دريافت کرده ايم، ديروز با سفارت جمهوري اسلامي در شهر بروکسل تماس گرفته و همچنين با سفارت تعدادي از دولتهاي اروپايي در تهران تماس گرفته شده و فعاليت براي نجات جان اين زن جوان آغاز شد. امروز طبق خبري که به ما رسيده است اجراي حکم اختر يک هفته به تعويق افتاده است و وکلاي او در تلاش هستند که وي را از اعدام نجات دهند.
اختر محمدي بعد از طلاق گرفتن از همسر اولش با مادر و پدرش در شهريار زندگي ميکرد. آنها با صاحبخانه مشکلاتي داشته و بعد از يک دوره جر و بحث روزي پسر کوچک صاحبخانه که ۴ ساله بود، به قتل ميرسد. آنها ادعا ميکنند که اختر اين جنايت را انجام داده است. اما اختر اين اتهام را رد کرده است.
جمهوري اسلامي ايران قصد اعدام اختر را دارد . کميته بين المللي عليه اعدام ، مخالف اعدام است اعدام بهر دليل و بهانه اي محکوم و مردود است.
اکنون يک هفته وقت داريم که بهر طريق ممکن جلوي اجراي اين حکم را بگيريم. کمک کنيد اختر محمدي را از اعدام نجات دهيم.
كميته بين المللى عليه اعدام
١۶ اکتبر ٢٠٠٧
Tel. +46ــ 704 917 494
manochermasori@yahoo.com
www.adpi.net
عضو كميسيون امنيت ملي: پوتين حامل پیام رایس و سارکوزی
يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: اجلاس خزر چندان براي پوتين حائز اهميت نبود كه بخواهد شخصا در آن شركت كند بلكه علت اصلي آمدن پوتين به تهران ارائه پيام كشورهاي غربي به تهران است.وي يادآور شد: روسيه از نظر رژيم حقوقي درياي خزر با مشكلي مواجه نيست چون حق و حقوق خود را تاكنون دريافت كرده است.اين نماينده مجلس ادامه داد: پوتين بعد از ديدار با ساركوزي، گفتگو با رايس و ديگر مقامات آمريكايي و نيز سفر به آلمان و ديدار با مسئولان اين كشور راهي تهران شده است و به احتمال زياد كشورهاي اروپايي و آمريكا پيامي را از طريق پوتين به تهران ارسال كرده اند.
عصر ايران
هشدار بوش نسبت به امکان وقوع جنگ جهانی سوم
جورج بوش، رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر از دستیابی ایران به دانش ساخت سلاح اتمی جلوگیری نشود، جهان با جنگ جهانی سوم مواجه خواهد شد.آقای بوش در جمع خبرنگاران در کاخ سفید به اظهارات ضداسرائیلی محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران اشاره کرده و گفته است: "در ایران رهبری داریم که اعلام کرده است که می خواهد اسرائیل را نابود کند، من هم به همه گفته ام که اگر می خواهند از جنگ جهانی سوم جلوگیری کنند به نظر می رسد که باید به جلوگیری از دستیابی آنها [رهبران ایران] به برخورداری از دانش لازم برای ساخت سلاح اتمی علاقه نشان بدهند".اظهارات تازه رئیس جمهور آمریکا علیه برنامه اتمی ایران یک روز پس از آن ایراد شد که رئیس جمهور روسیه در تهران و همراه با رؤسای جمهوریهای آذربایجان، ترکمنستان و قزاقستان اعلامیه ای صادر کرد که در آن از برنامه اتمی ایران حمایت و بر حق این کشور به دستیابی به فناوری اتمی به منظور مصارف صلح آمیز تأکید شده است.آقای پوتین نخستین رئیس جمهور روسیه بود که به تهران سفر می کرد و ایران این سفر را نوعی پیروزی سیاسی برای خود قلمداد کرده است.
بی.بی.سی
ايران پيشنهاد روسيه را بررسی می کند

علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ايران، در ديدار با ولاديمير پوتين، رييس جمهوری روسيه گفته است که تهران «پيشنهاد» مسکو را بررسی خواهد کرد و علی لاريجانی، دبير شورای عالی امنيت ايران می گويد بخش از اين پيشنهاد مربوط به مسئله هسته ای ايران است.ولاديمير پوتين که برای حضور در نشست سران کشورهای حاشيه خزر روز سه شنبه وارد تهران شده بود، با آيت الله خامنه ای و محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران، در باره مسايل مورد علاقه دو کشور گفت وگو و مذاکره کرد.آقای خامنه ای در ديدار با ولادیمیر پوتين با اشاره به تاکيد رييس جمهوری روسيه «درباره عزم جدی مسکو برای گسترش نامحدود و همه جانبه روابط با تهران»، گفته است:« ما نيز از گسترش مناسبات استقبال می کنيم و آن را به نفع دو کشور و دو ملت می دانيم». آقای خامنه ای با اشاره به این که ایران مساله «غنی سازی» اورانیوم را جدی می گیرد، همکاری ايران با آژانس بين المللی انرژی اتمی، را «کار معقول و درستی» دانسته و تصریح کرده است که این همکاری «ادامه خواهد يافت». آقای خامنه ای در اين ديدار گفته است:« درباره سخنان و پيشنهاد شما تأمل خواهيم کرد». هر چند گزارش های خبری مشخص نکرده اند که «پيشنهاد روسيه» شامل چه مسايلی است، اما آقای لاريجانی روز چهارشنبه گفت:«رييس جمهوری ‌روسيه در سفر به‌ تهران پيام خاصی را برای مقام‌های جمهوری‌اسلامی ايران داشته است.»دبير شورای عالی امنيت ايران در پاسخ به سوالی در ارتباط با محتوای اين «پيام خاص» و مسئله هسته ای ايران، گفت:« بله مسئله هسته ‌ای نيز بخشی از آن بود.»
رادیوفردا

برای مقابله با فیلترینگ جمهوری اسلامی، اخبار و اتفاقات ایران و
جهان را، ما به شما منتقل می کنیم

مرکز پخش خبری سازمان جوانان کمونیست
Communist youth organization(sjk)
آدرس سایت سازمان جوانان کمونیست
http://www.cyoiran.com/
http://sjk-news.blogspot.com
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist
http://groups.yahoo.com/group/javanankomonist/join
http://daneshgah-16azar.blogspot.com
communist.youth@gmail.com
sjk_news@yahoo.com
fax:004631899613

در صورت تمایل میتوانید آدرس ایمیل کسانی را که مایل هستند
برای ما بفرستید تا ما اخبار و رویدادهای مختلف را برای آنان ارسال کنیم
sjk.news@gmail.com

No comments:

new channel تلویزیون کانال جدید

new channel             تلویزیون کانال جدید

counter